Nasa insanoğlu'nun yaşamasına elverişli gezegenler keşfetti.

NASA'da görevli gökbilimciler tarafından yaşama elverişli gezegenler keşfedildiği kamuoyuna duyuruldu. Yaşama elverişli toplam keşfedilen gezegen sayısının 8 ya da 9 olduğu kaydedildi.

Nasa insanoğlu'nun yaşamasına elverişli gezegenler keşfetti.

Amerikan Uzay ve Havacılık Dairesi (NASA), Güneş Sistemi dışında neredeyse Dünya büyüklüğünde 3 ya da 4 gezegenin varlığının keşfedildiğini açıkladı.

NASA'da görevli gökbilimciler, suyun sıvı halinin oluşması için gereken, ne çok sıcak ne de çok soğuk olan Goldilocks Kuşağı'nda, hemen hemen Dünya büyüklüğünde 3 ya da 4 gezegenin varlığının keşfedildiğini doğruladı.

Gökbilimciler, sözkonusu gezegenlerin gaz bulutuyla ya da buzla kaplı olmadığını, aksine Dünya gibi kayalık olabileceğini, yıldızlarından aldıkları ısının, Dünya'nın Güneş'ten aldığı kadar olduğunu bildirdi.

Sözkonusu gezegenlerle, Dünya'nın iki katından daha büyük olmayan ve yaşam için elverişli kuşakta yer alan toplam keşfedilen gezegen sayısının 8 ya da 9 olduğu kaydedildi.

NASA ayrıca, gezegen avcısı teleskobunun, Güneş Sistemi dışındaki 1000. gezegeni keşfettiğini doğruladı. Teleskopla görülen sözkonusu bin gezegenin büyük bölümü Dünya'ya benzemiyor.
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.