Yiyecek ekmek bulamayan Türkiye'de kişi başına bir saat düşüyor

Wainer,Quantum ve Slazenger’ın tüm dünyadaki saat üretim lisansını alan Arıkan Saat’in Yönetim Kurulu Üyesi Serdar Arıkan Türkiye'de kişi başına bir saat düştüğünü söyledi. Türklerin büyük model saatleri sevdiğinide söyleyen Serdar Arıkan, hedeflerinin 20 mağazaya ulaşmak olduğunu açıkladı.

Yiyecek ekmek bulamayan Türkiye'de kişi başına bir saat düşüyor

 Wainer,Quantum ve Slazenger’ın tüm dünyadaki saat üretim lisansını alan  Arıkan Saat’in Yönetim Kurulu Üyesi Serdar Arıkan Türkiye'de kişi başına bir saat düştüğünü söyledi. Türklerin büyük model saatleri sevdiğinide söyleyen Serdar Arıkan, hedeflerinin 20 mağazaya ulaşmak olduğunu açıkladı.


2010 yılında İsviçreli saat üreticisi Wainer’i, 2013 yılında bir Türk markası olan Quantum’u ardından 133 yıllık ünlü spor markası Slazenger’ın tüm dünyadaki saat üretim lisansını alan Arıkan Saat’in Yönetim Kurulu Üyesi Serdar Arıkan, Türkiye’de ortalama kişi başına bir saat düştüğünü söyledi.
Türklerin büyük model saatleri sevdiğini ifade eden Arıkan, tüketim alışkanlıklarıyla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Modayı ve yeniliği çok çabuk kabul eden, hızlı yasayan ve çabuk tüketen saat kullanım alışkanlığına sahibiz. Eğer alt ve orta segmentten bahsediyorsak kadınlar takılarına uygun saat kullanmak istiyor. Erkekler ise ayakkabı ve kemer tercihlerine göre saatlerle ilgileniyorlar. Orta üst segmentte ise markaların hikayeleri, kullanılan mekanizmalar ve saat markalarının tüketici ile iletişimi etkili. Türk insanının saat gözü birçok ülkenin tüketicilerinden daha gelişmiş."

Hedef 20 mağaza
2015’te 30’uncu yıllarını kutlamaya hazırlandıklarını kaydeden Serdar Arıkan, 20 yeni mağaza açmayı hedeflediklerini belirtti.  İlk mağazayı açtıktan sonra franchise vermeyi planladıklarını ifade eden Serdar Arıkan, "Ulaşılabilir fiyatlı saatleri, alışveriş merkezlerinde tüketiciyle buluşturacağız. Bu noktalar, hem mağaza hem kiosk şeklinde olacak" dedi.

 
Çin pazarına açılacak
Türkiye genelinde 2 bin 500 noktada satılan, 2014 yılını 400 bin adetlik satış ve 50 milyon TL’lik ciroyla kapatan Arıkan’ın 2015 hedefi ise yüzde 15 büyüme. Bu yıl Çin pazarına girmeyi planladıklarını, 2016 sonu itibariyle de 50 ülkeye ihracat hedeflediklerini belirten Serdar Arıkan, iki yeni markayı bünyelerine katmak için görüşmeler yaptıklarını anlattı. Arıkan, şunları söyledi: "Grubumuzun bünyesinde 190 - 2 bin TL bandında 8, 190 TL altında ise üç marka bulunuyor. Hedefimiz 2018 yılına kadar Türkiye’de de saat üretimi yapabilmek..."

İş dünyasına özel yemek
İstanbul Edition Otel’de hizmet veren Cipriani, kış sezonunda iş dünyasına özel mönüler hazırladı. Amaç, kısıtlı zamanda gerçekleştirilen iş yemeklerini daha verimli hale dönüştürmek.

Bebek’e çiftlik mağazası
Palivor Çiftliği, ilk mağazasını Bebek’te açtı. Mağazada, özel et ve süt şarküteri ürünlerinin yanı sıra, çiftliğin ürünleri ile yapılmış tost, sandviç gibi çeşitler sunuluyor.

Ortaklarıyla büyüyor
Burger House, hedef büyüttü. Şirket kurucuları Özüm Sönmezalp ve Günaydın’ın patronu Cüneyt Asan, geçen yıl ortak oldukları HD Group ile toplam 90 restorana ulaşmayı hedefliyor. 

Konseptini yeniledi
Baydöner 84'üncü şubesini yenilenen iskender konseptiyle Elazığ’da açtı. Toplamda 170 kişi kapasiteye sahip yeni şubesinin kapalı alanının yanı sıra, 48 kişilik terası da mevcut.

4 milyon $’lık şube yatırımı
80 şubeyle İstanbul, Ankara, İzmir, Bodrum, Bursa ve Kocaeli’nde tüketicilerle buluşan Little Caesars, bu yıl 4 milyon dolarlık yatırım yapacak.


Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.