Kadınlar için internetten alışveriş yapmak artık çok daha kolay ve güvenli!

Kadınlar için internetten alışveriş yapmak artık çok daha kolay ve güvenli!

E-ticaret sitelerinden en çok kıyafet satın alan kadınlar, daha sonra sırasıyla teknoloji ürünleri, takı, kozmetik ürünler, ayakkabı ve çanta için para harcıyorlar. Başlangıçta bilgisayar, yazılım, elektronik eşyalar gibi ürünlerle başlayan e-ticarete mesafeli duran kadınlar; gıda, giyim ve kozmetik ürünlerin dijital raflarda yerlerini almasıyla online alışverişte erkeklerden daha aktif hale geldi.

Kadınlar interneti neden tercih ediyor?

İnternet üzerinden satış yapanlar ise dükkân kirası, çalışan vb. diğer öğelerdeki masrafları aşağı çektikleri için ürünlerini mağazalara göre daha ekonomik fiyatlara satabilmekteler. Online alışveriş yapmak neredeyse sınırsız ürüne aynı anda ulaşabilme imkânı vardır. Böylece bunları birbirleri karşılaştırma ve en iyisini seçebilme şansı doğmaktadır.

Mağaza mağaza dolaşmak yerine internetten alışveriş yapmak daha avantajlı!

Bir kadın gerçekten ihtiyacı olan bir şeyi alacaksa işi giderek zorlaşıyor. Seçenek belirlemek için zaten birkaç mağaza dolaşması gerekiyor. Bakması, dokunması, bir arkadaşına sorması vs… Acil bir durum yoksa, rahat bir alışverişteyse karar vermesi de kolaylaşıyor. Bir kadının ihtiyacı olan şeyi arayıp bulması ve satın alma kararını vermesi için birkaç mağaza dolaşmak zorunda. Hatta bu zorlu alışveriş yolunda, söz konusu markanın başka semtlerde bulunan şubelerine ve mağaza sorumlularına ulaşan kadınlar, aynı ürün için internette dolaşarak ürünü her koldan araştırır.

Mobil cihazlar ve hızla artan online mağazalar sayesinde bir ürün için en hızlı fiyat araştırmasını alışverişe karar veren kadına kazandıracağı zaman, fiyat avantajı da kadınları internetten alışveriş yapmaya itiyor.

Premium markaları Türkiye’ye açan site MosModa ödeme alım sisteminde tercihlerini değiştirdi

Türkiye’nin önde gelen online alışveriş sitesi MosModa gelen talepler üzerine tüketicilerin daha kolay ve daha güvenilir ödeme yapmalarını sağlamak için tercih ettiği ödeme sistemlerini değiştirdi

Modanın en önemli kadın, erkek ve çocuklara hitap eden giyim, ayakkabı, çanta, kozmetik aksesuar markalarını bir araya getiren online alışveriş platformu www.mosmoda.com.tr, tüketicilerinin daha özenli ve güvenli hizmet alımı için IT altyapısında kullandığı ödeme sistemlerinde değişiklik kararı verdi.
www.mosmoda.com.tr alışveriş sitesinde alt yapıda kullanılan ödeme sistemleri kuruluşun bir süreliğine Türkiye’ye yönelik faaliyetlerini durdurması sebebi ile sıkıntı yaşayan MosModa 2016 Ekim ayında itibaren altyapısında alternatifli bir sistem kullanma kararı verdi.

Geçmişte bu sebeple ödeme sistemi altyapısı ile ilgili sıkıntı yaşadıklarını belirten MosModa finans yetkilileri; “Artık müşterilerle ilgili para iade sorununu çözmüş durumdayız. Bundan sonra müşterilerinden gelen “ödememi geri alamadım, para iadesi yapılmadı” gibi şikayetler sıfır seviyesine inecektir. Bizleri tercih eden tüketiciler artık daha rahat alışveriş edebilirler.” dedi.

2010 yılında faaliyetine başlayan alışveriş sitesi www.mosmoda.com.tr’den tüketiciler doğrudan Los Angeles’tan alışveriş yapma ayrıcalığına sahipler. Sitede sınıfında her biri en iyi olan dünya çapında 400’den fazla markanın en yeni ve en trend ürünleri bulmak mümkün. Alexander Wang, Celine, Dior, Fendi, Givenchy, Moschino, Saint Laurent, Stella McCartney, GiuseppeZanotti, Valentino, Balenciaga, BottegaVenata, Burberry, Gucci, IsabelMarant, Michael Kors, Moncler, MiuMiu, Prada, ToryBurch, Tod’s, Hermes, Hublot, Louis Vuitton, AudemarsPiguet, LeoPizzo, PatekPhilippe ve Rolex gibi birinci sınıf markaların yeni sezon ve limitededition (sınırlı sayıda üretim) koleksiyonları MosModa’nın alışveriş sitesi ile Türk tüketicisine “kapı teslim” ulaşabiliyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.