Ramazan’da bunlara dikkat!

Ramazan'da kaçınılması gereken 3 uygulama. Bu üç uygulamalardan kaçının. İşte yapmamanız gereken alışkanlıklar ve detayları.

Ramazan’da bunlara dikkat!

Ramazan’da bunlara dikkat!
Beslenme ve Diyet Uzmanı Esra Kula, Ramazan'da yapılmaması gerekenlerle ilgili uyarıda bulundu
Sahur öğününün kesinlikle kaçırılmaması gerektiğine dikkat çeken Diyetisyen Esra Kula, sahuru atlamanın vücutta mineral, protein ve vitamin kaybına neden olacağını söyledi. Bu durumda kişilerde kas ve sıvı kaybına neden olabileceğini vurguladı.  
İftardan sonra yarım saatte bir su için!
Diyetisyen Esra Kula, Ramazan'daki en büyük hatalardan birinin de, iftardan sonraki zaman diliminde yeterince su içmemek sağlık açısından büyük önem taşıyor.
İftarda ağır yiyecekler yemeyin!
İftarı hafif yapmadığımız zaman, bu başta kilo alımı ya da hazımsızlık, şişkinlik, şekerde ve tansiyonda ani yükselmelere bağlı rahatsızlıklara neden olabilir" diye konuştu.
İftardan sonra ara öğünler unutulmamalı! 
İftardan iki saat sonra, meyve, yoğurt ta da kaliteli yağ içeren kuruyemişlerden oluşan ara öğün alınmasını uygun olacaktır.
 
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.