Spor İle Zayıflamaya Üşenenler İçin Mucize Formüller

Günümüzde fazla kilo ve yağlar herkesin ortak sorunu hale geldi. Spor yapmadan ve diyet yapmadan nasıl zayıflayabilirsiniz?

Spor İle Zayıflamaya Üşenenler İçin Mucize Formüller



Baharın gelmesi ile birlikte sağlıklı bir vücuda sahip olmak isteyenler, spor ve sıkı bir diyet programı ile bunu başarmaktadırlar. Spor yapmaya üşenenler, zamanı olmayanlar ve diyet programına uyamayanlar, nasıl zayıflayabilirler. Basit olan ama önemli olan bu küçük detaylar kilo almanızı engelleyeceği gibi fazla kilolarınızdan da kurtulmanıza fayda sağlayacaktır.
 
Tembellik Yapanlar Ve Zamanı olmayanlar İçin İpuçları;
 
  • Su, her yemek öncesi kesinlikle tüketilmelidir ve suyun sindirim sistemini çalıştırdığını sakın aklınızdan çıkarmayın. Su size yemek öncesi tokluk hissi verecektir..
 
  • Öğünlerinizde düzenin dışına çıkın, salataya hazır sos kullandığınızı düşünürsek başka bir gün sirke dökerek yemek size iyi gelecek. Her zaman taze meyve yemek yerine arada kurutulmuş meyve tüketin, bu değişimler sizin kilo almanızı önler.
 
  • Çikolata tüketmeniz gerekiyor ve canınız çekiyorsa, Bihter çikolata tüketin. Böylelikle tadı ağır olan bu çikolata sayesinde daha az yemiş olursunuz.
 
  • Porsiyonlara dikkat etmek kilo alımlarının kontrolü için önemlidir. Sofranızda kullandığınız tabakları ve bardakları küçük boy seçin bu size tokluk hissi verir.
 
  • Spor, düzenli olarak spor salonuna gidemiyor ve zamanınız yok ise, arabanızı uzağa park edin, asansör yerine merdiven kullanın,
 
  • Uzun süre aç kalmak daha fazla yemek sizi zayıflatmaz aksine daha faza yedirir. Uzun süre aç kalmak size bir şey kazandırmaz aksine fazla kilo alırsınız.
 
  • Akşam yemeklerigünün son öğününü gecenin geç saatlerine bırakmayın. Vücudumuz akşamları daha az besin sindirdiği için yedikleriniz kiloya dönüşecektir.