Facebook reklam stratejisini değiştirdi, işte yeni modeller

Facebook reklamları artık farklı şekilde karşımıza çıkacak. Sürekli büyüyen popüler sosyal medya Facebook, reklam konusunda yeni bir yöntem denemeye karar verdi.

Facebook reklam stratejisini değiştirdi, işte yeni modeller

Reklam servisini geliştirmek için pek çok çalışma yürüten Facebook'un son olarak video reklam konusunda hamle yaptığı öğrenildi. Sitede yer alan hareketli reklamların yerine artık video reklamların da destekleneceği belirtilirken video reklam ile birlikte kullanıcıların ilgisinin daha çok çekileceği ve böylece reklam etkileşimin de arttırılmasının hedeflendiği belirtildi.

Bu durum kuşkusuz firmalar için çok daha cazip bir seçenek yaratırken siteye reklam vermek isteyen firmalar video reklamlarını kolay bir şekilde yayına alabilecek. Video reklamlara tıklandığında kişilerin hedef sayfasına erişim sağlanması mümkün kılınırken siteye giriş yapmak isteyenlerin videonun alt bölümünde yer alacak linke tıklamasının yeterli olacağı belirtildi.

Reklamlar için yapılan bu hamle ile birlikte en çok merak edilen noktalardan bir tanesi ücretlendirme. Video reklamların normal reklamlar ile aynı ücretlendirilip ücretlendirilmeyeceği şu an için belli olmazken önümüzdeki günlerde bu özelliğini kullanıma sunulması ile birlikte ilk incelemeler de yapılabilecek.

Facebook tarafından reklam konusunda yapılan bu geliştirmeler geçtiğimiz günlerde de gündeme gelirken özellikle Facebook kullanıcısı olmayan kişilerin de bu olanaklardan yararlanabileceği belirtilmişti. Bu bakımdan hedef kitleyi arttırmayı başaran Facebook farklı reklam yöntemleri ile de kullanıcısının ilgisini çekmeyi amaçlıyor.
 

Etiketler; #Facebook #reklam
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.