Whatsapp'ın kullanıcı sayısı 700 milyon'a ulaştı

Akıllı telefonların vazgeçilmez uygulamalarından birisi olan Whatsapp uygulamasının kullanıcı sayısıda her geçen gün artıyor. WhatsApp'ın kurucusu Jan Koum tarafından yayınlanan istatistiklere göre Whatsapp'ın kullanıcı sayısının 700 milyon'a ulaştığı görülüyor. 2014 yılının Ağuston ayında 600 milyon kullanıcıya sahip olan Whatsapp 4 ay gibi bir sürede kullanıcı sayısını 100 milyon artırmış gözüküyor. Facebook tarafından satın alınan Whatsapp'ta her gün ortalama 30 milyar mesaj gönderiliyor.

Whatsapp'ın kullanıcı sayısı 700 milyon'a ulaştı

Akıllı telefonların vazgeçilmez uygulamalarından birisi olan Whatsapp uygulamasının kullanıcı sayısıda her geçen gün artıyor. WhatsApp'ın kurucusu Jan Koum tarafından yayınlanan istatistiklere göre Whatsapp'ın kullanıcı sayısının 700 milyon'a ulaştığı görülüyor. 2014 yılının Ağuston ayında 600 milyon kullanıcıya sahip olan Whatsapp 4 ay gibi bir sürede kullanıcı sayısını 100 milyon artırmış gözüküyor. Facebook tarafından satın alınan Whatsapp'ta her gün ortalama 30 milyar mesaj gönderiliyor.

Dünyanın en önemli mesajlaşma servisleri arasında yer alan ve kullanıcı sayısını her geçen gün arttıran WhatsApp‘ın popüler bir uygulama olduğu zaten biliniyor olsa da, yayınlanan yeni rakamlar uygulamanın ne denli popüler olduğunu gözler önüne serdi. WhatsApp kurucusu Jan Koum tarafından yayınlanan yeni istatistikler uygulamanın Aralık ayı itibariyle 700 milyon aktif kullanıcıya ulaştığını gösterdi.

Üstelik WhatsApp‘ın geçtiğimiz yılın Ağustos ayında 600 milyon kullanıcıya sahip olduğu ve 4 ay gibi kısa bir sürede 100 milyon yeni kullanıcıya kavuştuğu düşünüldüğünde, uygulamanın bu başarısı daha da önemli görünüyor. Öte yandan bu 700 milyon aktif kullanıcının uygulamayı ne sıklıkla kullandığına da değinen Koum, kullanıcıların her gün ortalama 30 milyar mesaj gönderdiklerini açıkladı.
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.