Ramazan da Tok Tutan Besinler

Diyetisyen Aslıhan Küçük, Ramazan’da tok tutan besinleri açıklayarak, bu besinlerin faydalarını dile getirdi. işte tok tutan besinler.

Ramazan da Tok Tutan Besinler

Ramazan da Tok Tutan Besinler
Uzman Diyetisyen Aslıhan Küçük, Ramazan ayında da oruçlulara büyük faydası dokunacak beslenme şekillerini sıraladı ve tok tutan besinleri belirterek bu besinlerin faydalarına dikkat çekti.
Gebze Medical Park Hastanesi’nde görevli Uzman Diyetisyen Aslıhan Küçük, yumurta, yeşilçay, yoğurt, yulaf ekmeği ve çörek otu gibi besinlerin kişiyi tok tuttuğu gibi acıkma hissini de geciktirdiğini belirtti.
Uzman Diyetisyen Aslıhan Küçük, tok tutan besinleri şöyle sıraladı;
“Yumurta: En önemli protein kaynağı olan yumurtanın tokluk süresini uzatmaktadır. Sabah kahvaltılarında tüketeceğiniz haşlanmış yumurta ile tokluk sürenizi uzatabilirsiniz. Haşlanmış yumurtayı sevmiyorsanız mantarlı omlet veya menemeni de tüketebilirsiniz” dedi. dedi.
Sofranızdan salatayı ihmal etmeyin!
Diyetisyen Küçük, salatanın özellikle Ramazan ayında hem sahurda hem iftarda sık sık tüketilmesi gerektiğine de dikkat çekti.
Öğünlere koca bir kâse salata ile başlamak veya öğün içerisinde bolca salata tüketmek, öğünde alınan kaloriyi azaltabilir. Sebzeler yüksek posa yoğunlukları ile midede yer tutarak daha çabuk doymamıza yardımcı olmaktadır. İçerisine
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.