Yürüyerek Spor Yapanlar... Haberimiz sizin için...

Zayıflamak için illa ki bir spor salonuna üye olmanıza, para harcamanıza gerek yok. Evde yapabileceğiniz  hareketlerle, yediklerinize dikkat ederek zayıflayabilirsiniz.

Yürüyerek Spor Yapanlar... Haberimiz sizin için...

Yaz gelmesi sebebiyle bir çok bay ve bayan zayıflamak için çaba göstermekte. Zayıflamak için illa ki bir spor salonuna üye olmanıza, para harcamanıza gerek yok. Evde yapabileceğiniz  hareketlerle, yediklerinize dikkat ederek zayıflayabilirsiniz.

Tabi ki birden kendinizi yemekten kesmenizi kesinlikle ve kesinlikle önermiyoruz. 

Kendi kendinize zayıflamak için yapılabilecek en sabit ve çok iyi bilinen bir yöntem yürümektir. Sabahları ve akşamları yürüyüş yaparak zayıflamanız mümkün. Fakat formda kalmak için değil de zayıflamak amaçlı yapılan yürüyüşün farklı olduğunu söylemek gerek.

Zayıflamak için yaptığınız yürüyüşlerin düzenli olarak yapılması gerektiğinin altını çizmek gereklidir. Örngeğin haftada 5 saat yürümek istiyorsanız bunu eşit olacak şekilde haftanın tmü günlerine bölmeniz gerek ve düzenli ve aynı saat aralıklarında yapmanız gerek. Yürüyüşünüzü bitirdikten sonra hala enerjiniz varsa fazla yürümekten çekinmeyin. Yürürken dik olmaya dikkat edin. Öne doğru veya arkaya doğru eğik olmamaya dikkat edin. Yürüyüş temponuzu düzenli yapmanız sürekli aynı tempoda olmaya dikkat edin.

 
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.